Ekspertka w zakresie budowania wizerunku marki, marketingu 60+ oraz zjawiska ageizmu w komunikacji; praktyk reklamy i public relations, promotor kultury muzycznej, organizator eventów, przedsiębiorca, wykładowca.
O ekspercie:
Absolwentka dziennikarstwa oraz PR-u na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia doktoranckie, obecnie w trakcie pisania rozprawy doktorskiej. Od pierwszych lat studiów pracowała jako PR-owiec. Od 2010 roku prowadzi własną agencję komunikowania. Zrealizowała ponad sto kampanii i mniejszych projektów reklamowych (m.in. CERMAG), prowadziła relacje inwestorskie spółek (m.in. Wake Park SA, Surfland Deweloper System), obsługiwała w mediach społecznościowych profile marek takich jak m.in.: Tesco, Orange, Amica, Tchibo, Wyborowa, Malibu, Absolut, Grupa Żywiec, Playstation Polska, NIVEA, Wedel, PayU, BZ WBK, Citi Handlowy.
Zorganizowała we Wrocławiu ponad dwieście eventów – począwszy od kameralnych wydarzeń firmowych, poprzez konferencje branżowe, aż po duże festiwale muzyczne na 17 tysięcy uczestników (w tym m.in. Creamfields Poland, Wrocław 2012 Festival) i towarzyszące im konferencje prasowe (z gwiazdami takimi jak: Shaggy, Arrested Development, Talib Kweli). Przez niemal 8 lat wspierała wrocławską scenę muzyczną jako manager muzyczny oraz organizator eventów, przyczyniając się do rozwoju kulturalnej strony miasta.
Autorka publikacji naukowych i branżowych z zakresu: public relations, reklamy, eventów biznesowych, finansowania kultury muzycznej, edukacji medialnej, edukacji seniorów, wizerunku starości, srebrnej gospodarki, ageizmu oraz marketingu 60+.
TEMATYKA KOMENTARZY EKSPERCKICH:
- Komunikowanie marketingowe 60+
- Polski konsument 60+
- Style życia polskich seniorów
- Wizerunek seniorów w mediach
- Zjawisko ageizmu – dyskryminacji ze względu na wiek
- Wykluczenie społeczne seniorów
- Srebrna gospodarka
- Management artystyczny
- Eventy
- Budowanie wizerunku marki
Jesteś zainteresowany współpracą z Ekspertem DSW? Skontaktuj się z nami: