Ekspert z zakresu psychologii reklamy, psychometrii i metodologii badań naukowych
O EKSPERCIE
Wykładowca kierunku Psychologia, członek Psychology Research Unit for Public Health. Psycholożka, filolożka, terapeutka EMDR, copywriterka, graficzka, webdesignerka, brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Wykłada m.in psychologię reklamy, statystykę, psychometrię, a także psychologię społeczną ze szczególnym uwzględnieniem wpływu społecznego. Prowadzi badania dotyczące niezgodności ze schematem i przekazu okołoprogowego, a także waliduje narzędzia do badań psychologicznych.
Wykładowca kierunku Psychologia, członek Psychology Research Unit for Public Health. Psycholożka, filolożka, terapeutka EMDR, copywriterka, graficzka, webdesignerka, brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Wykłada m.in psychologię reklamy, statystykę, psychometrię, a także psychologię społeczną ze szczególnym uwzględnieniem wpływu społecznego. Prowadzi badania dotyczące niezgodności ze schematem i przekazu okołoprogowego, a także waliduje narzędzia do badań psychologicznych.
Tematyka komentarzy eksperckich:
- Psychologia reklamy
- Testy psychologiczne wykorzystywane w opiniowaniu
- Psychologia społeczna
- Statystyka w badaniach psychologicznych
- Psychometria (kwestionariusze psychologiczne)