Specjalista ds. mediów, komunikacji i PR oraz reklamy
O Ekspercie:
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, dziennikarz i publicysta (ponad 40 lat pracy i współpracy z mediami), konsultant i doradca polityczny różnych ugrupowań i sztabów wyborczych. Autor licznych publikacji prasowych oraz komentarzy telewizyjnych i radiowych - należy do najczęściej cytowanych w mediach polskich specjalistów w zakresie komunikacji politycznej. Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. Nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Prowadzi również (gościnnie) zajęcia w innych uczelniach wyższych w Polsce. Ekspert urzędowy w zakresie prawa i etyki mediów, reklamy i public relations oraz ochrony wizerunku publicznego i medialnego - Członek Akademii Ekspertów Public Relations. Za aktywność w środowisku specjalistów PR był wielokrotnie nominowany do najważniejszych nagród branżowych.
Autor i współautor popularnych książek poświęconych kreacji wizerunku politycznego i medialnego: „Gotowych faktów nie ma”, „Nie wystarczy być, czyli od zera do lidera”, „Żądza rządzenia” i „Ten wredny PR 2009 – Jak Public Relations zmieniło Polskę”. Autor recenzowanych tekstów w publikacjach naukowych. Przez 10 lat był także copywriterem i dyrektorem kreatywnym w agencjach i firmach reklamowych. Realizował znane kampanie renomowanych firm oraz współtworzył jedno z pierwszych polskich czasopism poświęconych problematyce komunikacji marketingowej „Aida Media – Praktyka i teoria reklamy." Posiada swoje biogramy w encyklopedycznym wydawnictwie „Pionierzy i Tytani Polskiej Reklamy” i „Leksykonie ludzi ZSP” oraz Wikipedii.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, dziennikarz i publicysta (ponad 40 lat pracy i współpracy z mediami), konsultant i doradca polityczny różnych ugrupowań i sztabów wyborczych. Autor licznych publikacji prasowych oraz komentarzy telewizyjnych i radiowych - należy do najczęściej cytowanych w mediach polskich specjalistów w zakresie komunikacji politycznej. Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. Nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Prowadzi również (gościnnie) zajęcia w innych uczelniach wyższych w Polsce. Ekspert urzędowy w zakresie prawa i etyki mediów, reklamy i public relations oraz ochrony wizerunku publicznego i medialnego - Członek Akademii Ekspertów Public Relations. Za aktywność w środowisku specjalistów PR był wielokrotnie nominowany do najważniejszych nagród branżowych.
Autor i współautor popularnych książek poświęconych kreacji wizerunku politycznego i medialnego: „Gotowych faktów nie ma”, „Nie wystarczy być, czyli od zera do lidera”, „Żądza rządzenia” i „Ten wredny PR 2009 – Jak Public Relations zmieniło Polskę”. Autor recenzowanych tekstów w publikacjach naukowych. Przez 10 lat był także copywriterem i dyrektorem kreatywnym w agencjach i firmach reklamowych. Realizował znane kampanie renomowanych firm oraz współtworzył jedno z pierwszych polskich czasopism poświęconych problematyce komunikacji marketingowej „Aida Media – Praktyka i teoria reklamy." Posiada swoje biogramy w encyklopedycznym wydawnictwie „Pionierzy i Tytani Polskiej Reklamy” i „Leksykonie ludzi ZSP” oraz Wikipedii.
Tematyka komentarzy eksperckich:
- Polska i zagraniczna scena polityczna
- Wizerunki polityków i osób publicznych
- Marketing polityczny i wyborczy – reklama polityczna
- PR polityczny i propaganda
- Kultura polityczna
- Public Relations
- Kreacja wizerunku publicznego i medialnego oraz ochrona wizerunku
- Zagadnienia medioznawcze
- Prawo i etyka mediów
- Reklama
- Inne do uzgodnienia
Jesteś zainteresowany współpracą z Ekspertem DSW? Skontaktuj się z nami: