W dniach 20-22 czerwca 2022 odbędzie się kolejna edycja webinarów „O biznesie z praktykami”. Gośćmi tegorocznej edycji będą: Marcin Kowalski z Human Partner, Jakub Węgrzyn z Rawlplug oraz Mikołaj Winkiel z Brand24. Na spotkania online zaprasza Dolnośląska Szkoła Wyższa.
W dniach 20-22 czerwca 2022 odbędą się Dni Otwarte Studiów Podyplomowych Dolnośląskiej Szkoły Wyższej "O biznesie z praktykami". Stanowią one doskonałą okazję do zdobycia wiedzy na temat możliwości kształcenia po obronie pracy licencjackiej lub magisterskiej oraz w dowolnym momencie kariery zawodowej.
W ramach tegorocznej edycji czekają na Was 3 spotkania w formie online, które poprowadzone będą przez ekspertów i praktyków biznesu z branż, takich jak HR, marketing, PR i social media.
20.06.2022 godz. 18:00 | Edukacja przyszłości. Technologie cyfrowe, które zmienią proces kształcenia | Marcin Kowalski, CEO & Co-founder w Human Partner, wykładowca i manager kierunku studiów podyplomowych Akademia Cyfrowej Edukacji w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.
Nowe technologie zmieniają oblicze edukacji w Polsce i sposób kształcenia osób dorosłych. Sztuczna inteligencja (AI), wirtualna rzeczywistość (VR) – to tylko niektóre rozwiązania technologiczne, które mają zastosowanie w procesach zdobywania wiedzy oraz rozwijania umiejętności. Podczas spotkania ekspert opowie, jak przygotować się na zmiany cyfrowe. Dowiemy się również, jaką propozycję przygotowała nasza uczelnia dla osób, które chcą przekwalifikować się i zdobyć nowy zawód - Edukatora cyfrowego.
21.06.2022 godz. 18:00 | Dlaczego klasyczny lejek sprzedażowy to za mało, czyli jak projektować ekosystem komunikacji e-commerce? | Jakub Węgrzyn, Rawlplug, PR & Social Media Manager, ekspert w zakresie kreowano wizerunku, digital marketingu i mediów społecznościowych.
W trakcie webinaru dowiesz się: Jak zmienić jednostronny układ komunikacji marki w koło zamachowe, które napędzi sprzedaż online? Na czym polega koncepcja flywheel marketing i po co ją wdrażać? Z jakich narzędzi i programów warto korzystać, aby efektywnie prowadzić e-commerce? To już passé, czyli które rozwiązania w zakresie social mediów i influencer marketingu przeszły do lamusa? Paid, owned, earned media - jak utrzymać równowagę działań e-marketingowych w niepewnych czasach?
22.06.2022 godz. 18:00 | Narzędzia, które pomogą lepiej zrozumieć marketing i analitykę – wprowadzenie | Mikołaj Winkiel, Brand24, Chief Evangelist, specjalista z zakresu marketingu, internetu i mediów społecznościowych, wykładowca na kierunku studiów podyplomowych Personal Branding w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.
Ekspert opowie kilka słów o wykorzystaniu narzędzi do identyfikacji problemów jakie trapią każdy biznes i pokaże na przykładach jak można takie problemu łatwo rozwiązać.
Udział jest bezpłatny, wystarczy wcześniejsza rejestracja pod linkiem: