Personal branding – jak kreować markę dzięki social mediom?
Studia podyplomowe na kierunku personal branding to pigułka wiedzy dla praktyków z branży marketingowej, public relations oraz wszystkich, którzy chcą wykorzystać siłę social mediów w kreowaniu własnej marki. Wśród partnerów merytorycznych kierunku znajdują się takie marki, jak Prowly, Sotrender, Brand24 oraz HRlink.
Personal branding to przede wszystkim zbiór kompetencji umożliwiających budowanie swojej marki w sieci i nie tylko. Dziedzina ta umożliwia jednak również pomiar skuteczności wdrażanej strategii komunikacyjnej, w ramach prowadzonego projektu. Wśród ekspertów, którzy już od października dzielić się będą swoją wiedzą, znajdują się: Maciej Wróblewski – szef marketingu w Prowly, Agnieszka Pająk – założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media, Dagmara Pakulska - marketerka, trenerka social media, autorka Niby-Prasówki, Mikołaj Winkiel z Brand24, dr Anna Miotk – autorka książek „Skuteczne social media” oraz „Nowy PR” – i wielu innych.
- Personal branding - to nietuzinkowa propozycja dla osób, które są specjalistami w danej dziedzinie i chciałyby wzmocnić swoją pozycję za pomocą social mediów. Zajęcia prowadzą najlepsi praktycy na rynku w oparciu o narzędzia, które pozwolą słuchaczom już w trakcie studiów budować lub wzmacniać wizerunek. Na zajęciach studenci poznają narzędzia takie jak brand24, Press-service, Prowly czy Yoast. Słuchacz już w trakcie studiów będzie miał możliwość budowania własnej marki za pomocą takich social mediów jak FB, LinkedIn, YouTube oraz Instagram. To studia dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę w obszarze kreowania marki i wizerunku i poznać narzędzia do tworzenia video, podcastów czy prostych grafik – mówi managerka kierunku Personal branding dr Danuta Studencka-Derkacz.
Rekrutacja na studia już trwa, a zapisać się można w sposób tradycyjny lub online. Więcej szczegółów na stronie internetowej www.dsw.edu.pl.