Ekspert w zakresie systemów medialnych, mediów publicznych, komunikacji nowomedialnej i kreowania wizerunku.
Profesor na Wydziale Studiów Stosowanych w Collegium Nauk o Mediach i Komunikowaniu Dolnośląskiej Szkoły Wyższej autorka licznych publikacji dotyczących mediów publicznych w Polsce i na świecie, systemów medialnych, komunikacji politycznej i nowomedialnej. Jej ostanie prace to monografia "Dziennikarze Telewizji Publicznej w Polsce – między polityką, misją a rynkiem" oraz praca zbiorowa we współredakcji z Agnieszką Dytman-Stasieńko - "Big Data, digital marketing and trendwatching". W latach 2017-2019, pełniła funkcję promotora specjalności anglojęzycznej Big Data, digital marketing and trend-watching w DSW, finansowanej w całości przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wykładowczyni i prelegentka na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych. Członkini European Media Managment Association, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Global PMS Experts Network. Visiting professor na University of Glasgow, absolwentka Masters of Didactics University College of London.
TEMATYKA KOMENTARZY EKSPERCKICH:
- polskie media publiczne
- telewizja
- system medialny RP
- systemy medialne na świecie
- komunikacja nowomedialna
- Big Data
- wizerunek osobisty
Jesteś zainteresowany współpracą z Ekspertem DSW? Skontaktuj się z nami: